Prehranski načrti

 

Na spodnji pdf tabeli je je predstavljen načrt prehrane, ki ga uporabljava Katja Kegl Vencelj in Toni Vencelj za teke dolge od dveh ur pa do 100 in več ur.

Z izdelki Winforce je prehrana zelo poenostavljena. Za vsako uro zmešamo v bidonu z 600 do 800ml vode 60g napitka v prahu Carbo basic, kar nam da več kot 220 kcal.  Po eni uri začnemo uživati gele, enega do dva Ultra Energy complex 25g, kar nam da še dodatnih 120 do 240 kcal na uro. Geli namesto vode vsebujejo maščobo, zato je enrgija še toliko bolj koncentrirana, delež hitroprebavljivih sladkorjev je majhen, tako da je verjetnost prebavnih težav zelo majhna.  Skupaj tako dosežemo vnos celo do 460 kcal na uro. Na vsake 4-5 ur je priporočljivo zaužiti še Power protein plus 35g, zmešan z 200 – 300 ml vode, s tem zadostimo tudi potrebe po amino kislinah in proteinih. Zadnjo uro lahko zaužijemo še Booster 35g, ta nam da še dodatno energijo in nas zaradi kofeina še dodatno poživi.

Koncept tekoče prehrane Winforce je zasnovan tako, da naj bi pokril vse prehranske potrebe tudi na več dni dolgih tekmah.

Seveda pa je treba tudi napitke Winforce, tako kot vse ostale, pred tekmo prej preizkusiti, saj se organizem pri posameznikih različno odziva.

načrt prehrane za tekmo dolgo od 2 do 24 ur (prenos Pdf)